Jump to content
Sign in to follow this  
ZvezdacioTT

Total War: Rome II

Recommended Posts

ZvezdacioTT
Total War: Rome II este situat în antichitate clasică perioadă, și oferă o imagine mai sofisticată a fiecărei culturi, care , în jocul original a fost portretizat anacronic. Marele Campania începe în 272 î.Hr., și durează 300 de ani. Cu toate acestea, jucătorul are, de asemenea, opțiunea de a juca în continuare, deoarece nu există condiții de victorie cronometrate.

 

Puterile motorului Warscape vizualurile jocului și noi camere de unități permit jucătorilor să se concentreze pe soldați individuali de pe câmpul de luptă, care pot conține mii de combatanți. Creative Assembly a declarat că dorește să scoată în evidență latura mai umană de război, cu soldați reacționează ca camarazii lor sunt uciși în jurul lor, și ofițerii inspira oameni cu discursuri eroice.

 

Armatele și marinele au poziții schimbătoare de pe hartă de campanie. Stanțe determina factori, cum ar fi puncte totale de mișcare pe rândul său, sau capacitatea de a implementa capcane pentru o ambuscadă. „Marșul forțată“ Poziția permite o armată să mărșăluiască în continuare, dar va obosi oamenii săi, reduce capacitatea lor de luptă și lasă-le vulnerabile la ambuscadă; a „Posturii defensive“ permite fortificatii precum mize sau redute, iar „Posturii Ambuscadă“ permite capcane, cum ar fi mingi de foc și gropi de sulf. Armatele și flotele pot fi un maxim de 20 de unități, și trebuie să aibă un general sau amiral, să-i conducă. puterea O facțiune a lui, sau „Imperium“, determină numărul de armate se poate ridica. O facțiune poate obține mai mult Imperium cucerind mai multe regiuni sau achiziționează mai mult aur. Jucatorii pot numi, de asemenea, unități în armată și să schimbe emblemele lor. 

 

Atunci când se formează o armată, jucătorul trebuie să aleagă un general să-l conducă dintr-o listă a membrilor fracțiunii disponibile. Când se recrutează noi unități, armata intră în modul de repliere și nu se pot deplasa până când au fost adăugate la armată. Ambele armate și generali pot dobândi abilități și trăsături din experiență în luptă. Fiecare abilitate poate fi actualizat până la trei ori. În cazul în care o armată pierde său general, unul nou va fi numit de către jucător. Aceste reguli se aplică, de asemenea, flote și amirali.

 

Ca și în Total War: Shogun 2 , jucătorul este determinat cu decizii pe tot parcursul jocului. Adunarea Creative sa extins pe acest mecanic, cu fiecare decizie de conducere jucător în jos o anumită „cale“ pe baza deciziilor anterioare. Acestea vor afecta apoi modul în care campania joacă afară; de exemplu, Republica Romană poate deveni Imperiul Roman prin război civil. [12] În plus, mai degrabă decât atribuirea doar trăsături de generali și a membrilor familiei ca cu jocurile anterioare Total War, jucatorul poate atribui trasaturi la legiuni pe măsură ce câștigă experiență de luptă. [12] Jucatorii pot personaliza legiuni prin alegerea armele lor. Jucătorii pot determina în continuare compoziția cohorte individuale, chiar dacă acestea vor fi construirea legiuni întregi la un moment dat, spre deosebire de titlurile anterioare Total War în cazul în care toate unitățile trebuiau să fie create separat. 

 

Marinele joacă un rol important în Total War: Rome II. Adunarea Creative introdus de luptă navală și terenuri mixte pentru lupte terestre și asedii oraș, pentru a reflecta strategiile navale ale epocii clasice. Legiunile pot ataca forțele terestre ale inamicului și orașe, în timp ce unitățile navale furnizează sprijin de incendiu sau să se angajeze în război naval în largul mării. Marinele poate cuceri prost păzit orașe de coastă de la sine. În plus, luptă navală a fost modificat. Marinele sunt acum compuse în mare parte din purtători de trupe, concepute pentru a RAM și navelor opuse de bord, și unitățile de terenuri pot recruta acum navele comerciale ca unități de transport naval. Unități navale sunt mai mari în dimensiune și un jucător poate recruta mai multe la un moment dat.  regiuni navale, care au fost introduse în Medieval: Total War, au revenit. Scopul lor este de a preveni jucători sau AI-ul de la alunecarea o forță de invazie chiar pe lângă o flotă imensă inamic. Introducerea unei regiuni navale în cazul în care o flota inamic este prezent va declanșa luptă navală.

 

Există trei tipuri principale de agenți din Roma II: demnitarul, campion și spionul, și fiecare cultură are propriile sale variante. Când a dat naștere, fiecare agent are o „profesie“, care este determinată de fond și presupusul său sau etnie. Un jucător poate investi în profesia unui agent, precum și arborele său de calificare. Fiecare agent poate încerca să-l asasineze alte caractere sau de a le converti în fracțiunea lor. Atunci când un agent este rugat să efectueze o anumită sarcină, există un set de opțiuni mai profundă cu privire la modul de a finaliza sarcina. De exemplu, atunci când a scăpa de un agent inamic, se poate să-l mituiască, să-l transforme sau să-l omoare.

 

Adunarea Creative a încercat să asigure unicitatea diferitelor culturi și forțe de luptă. Unitate de designer principal , Jack Lusted a declarat că , în loc de „națiune rebel“ din Roma originală: Total War care reprezintă state minore, există un număr mare de națiuni, individuale mai mici și state ale orașului , reprezentate de propria fracțiune. Fiecare grup etnic are o piesă de teatru-stil unic. Un trib de barbari britanic arata si se simte diferit de o legiune romană disciplinat. agenți și tehnologii diferite sunt puse în aplicare pentru diferite facțiuni.  Există peste 500 de unități de teren diferite în joc, inclusiv mercenari. Peste 30 de variante diferite ale orașului evita luptele de asediu senzație și jucând același de fiecare dată.

În plus față de asedii tradiționale și luptele de teren, o multitudine de tipuri de luptă sunt disponibile în Roma II. Acestea includ:

 

Combinate batalii navale / terestre: Acestea apar atunci când agresarea unui oraș de coastă, sau atunci când două armate sunt aproape de coastă.

La periferia de decontare lupte: Acestea sunt aproape de capitale regionale a încercat, care sunt prea mici pentru a avea pereți. Obiectivul principal este de a capta oraș, mai degrabă decât să distrugă sau fugă armata inamică, cu toate că victoria poate fi încă realizată prin dirijarea adversarului.

Siege lupte: Acestea apar atunci când o armată atacă un capital de provincie sau o așezare fortificată. În aceste bătălii, orașele includ mai multe puncte de captare, care apărătorul trebuie să apere, în scopul de a câștiga lupta.

lupte lagarul: Acestea sunt declanșate atunci când o armată atacă o alta, care este în poziție defensivă. Armata apărare are timp să construiască fortificații în jurul perimetrului său, inclusiv palisade de lemn sau forturi mici.

lupte River: Acestea sunt luptat atunci când o armată încearcă să traverseze un râu mare, navigabil și un alt încearcă să-l oprească. Marinele poate ajuta în această luptă, cu toate că armatele vor fi în măsură să construiască nave de transport proprii lor râuri cruce.

Ambuscade: Acestea au fost reorganizate , la Roma II. Armata ambuscade poate plasa capcane, cum ar fi bolovani de foc, crampoane. Armata apăra trebuie să găsească o cale de a scăpa de zona, deși poate încerca, de asemenea, pentru a învinge armata Ambuscada. O luptă ambuscadă este declanșat și atunci când o armată atacă un inamic care a fost sabotat.

asedii Port: Acestea sunt declanșate atunci când o flotă vele într-un oraș de coastă inamic cu un port. Marina va încerca să aterizeze armata în oraș, în timp ce navele mai grele intercepta orice nave inamice și să ofere sprijin de foc folosind catapulte și alte proiectile.

Sistemul de diplomație a fost restructurat cu o nouă inteligență artificială. Adunarea Creative a recunoscut anomalii în jocurile anterioare, în cazul în care AI-ul ar putea efectua acțiuni ciudate sau chiar de sinucidere, cum ar fi fracțiunilor mici care declară război Imperiului Roman, iar AI-ul este declarat a fi mai „inteligent“ și viclean. Acțiuni proprii jucătorului va determina dacă este sau nu inamicul AI - ul va fi un aliat de încredere sau un tradator suspect.

 

Sistemul politic de la Roma al II - lea a fost complet refăcută. Facțiunile de la Roma și Cartagina au fiecare trei entități politice care lupta pentru putere. Jucătorii vor alege să facă parte din una dintre entitățile odată ce selectați fracțiunea pe care doresc să joace. Alte facțiuni au politici interne între o singură familie conducătoare și o clasă de nobili. statutul politic al diferitelor entități se bazează pe un sistem de resurse, la rândul său , pe baza faptelor și acțiunilor de generali și personajele sale. Dacă în picioare cuiva scade prea mult, ei pot găsi themself fără putere de a afecta afacerile națiunii lor, sau în cazul în care acestea devin prea puternice, rivali s-ar putea uni impotriva lor. În anumite cazuri, un jucător poate încerca să ia toată puterea pentru el însuși să devină împărat sau rege, care necesită un război civil-o altă parte a jocului complet reproiectată.

 

Generali pot fi acum atât lideri militari și politicieni calificați, în funcție de trăsăturile lor și copaci de calificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

Despre Noi

FAIRSIDE ROMANIA și-a făcut apariția în anul 2016 și a început ca o Comunitate de Jocuri Online. Pe parcurs Comunitatea s-a dezvoltat datorită implicării active a personalului și s-a extins în alte medii. Echipa administrativă este formată din persoane remarcate în multe alte proiecte existente în anii 2005-2006 în România care încă au impact asupra maselor chiar și în prezent datorită viziunii unice a personalului nostru.

Platforma de Hosting

Compania FAIRTLD SRL asigură găzduirea web pentru Comunitatea noastră. Sistemul puternic bazat pe infrastructura de tip Cloud, împreună cu procesoare octa-core cu hyper-threading de 32 de nuclee logice, oferă utilizatorilor o experiență plăcută de navigare. Datele sunt stocate pe SSD, iar resursele sunt complet scalabile pentru o performanță de ultimă generație.

Platformă website

Utilizăm IPS din anul 2016. Licența forumului este actualizată periodic pentru a avea parte de ultimele îmbunătățiri realizate de echipa Invision Power Services, Inc., iar implementările software sunt realizate de personalul administrativ. Nu există amenințări externe care pot pune în pericol schimbul de informații dintre utilizatori și website. Așadar aveți certitudinea navigării în siguranță pe un Site protejat de Encripția SSL care nu utilizează software contrafăcut.

×