Popular Post sNakENdAk1Ng 232 Posted January 13 Popular Post Share Posted January 13 Counter-Strike 1.6 jocul copilariei Counter-Strike (cunoscut și sub denumirea de Half-Life: Counter-Strike) este un joc video de tip shooter la prima persoană dezvoltat de Valve. Acesta a fost inițial dezvoltat și lansat ca modificare Half-Life de către Minh "Gooseman" Le și Jess Cliffe în 1999, înainte ca Le și Cliffe să fie angajați și să fie dobândită proprietatea intelectuală a jocului. Counter-Strike a fost lansat de Valve pentru Microsoft Windows în 2000. Jocul este prima tranșă din seria Counter-Strike. Mai multe remake-uri și porturi au fost lansate pe Xbox, precum și pe OS X și Linux. Amplasate în diferite locații de pe glob, jucătorii își asumă rolurile forțelor antiteroriste și ale militanților teroriști care se opun acestora. În timpul fiecărei runde de joc, cele două echipe au sarcina de a-l învinge pe cealaltă, fie prin atingerea obiectivelor hărții, fie prin eliminarea tuturor combatanților inamici. Fiecare jucător își poate personaliza arsenalul de arme și accesorii la începutul fiecărui meci, moneda fiind câștigată după sfârșitul fiecărei runde. Gameplay-ul jocului Counter-Strike este un joc de tragere la prima persoană în care jucătorii se alătură fie echipei teroriste, echipei antiteroriste, fie devin spectatori. Fiecare echipă încearcă să își îndeplinească obiectivul misiunii și / sau să elimine echipa adversă. Fiecare rundă începe cu cele două echipe care apar simultan. Toți jucătorii au o singură viață în mod implicit și încep cu un pistol, precum și cu un cuțit. Obiectivele variază în funcție de tipul hărții și acestea sunt cele mai obișnuite: Dezactivarea bombei: teroriștii trebuie să poarte o bombă, să o planteze într-unul din locurile desemnate și să o protejeze împotriva dezarmării de către counter-teroristi înainte ca aceasta să explodeze pentru a câștiga. Contrateroriștii câștigă dacă timpul se scurge fără nicio concluzie. Salvarea ostaticilor: contra-teroriștii trebuie să salveze un grup de ostatici deținuți de teroriști pentru a câștiga. Teroriștii câștigă dacă timpul se scurge fără nicio concluzie. Asasinat: unul dintre contrateroriști este ales să acționeze ca VIP și echipa trebuie să-l însoțească pe un jucător într-un loc desemnat de pe hartă pentru a câștiga jocul. Teroriștii câștigă dacă VIP-ul este ucis sau dacă timpul se scurge fără nicio concluzie. Un jucător poate alege să joace ca unul dintre cele opt modele de personaje implicite diferite (patru pentru fiecare parte, deși Counter-Strike: Condition Zero a adăugat două modele suplimentare, aducând totalul la zece). Jucătorilor li se acordă, în general, câteva secunde înainte de începerea rundei (cunoscut sub numele de „timp de îngheț”) pentru a pregăti și cumpăra echipamente, timp în care nu pot ataca sau se pot deplasa. Aceștia se pot întoarce în zona de cumpărare într-un timp stabilit pentru a cumpăra mai multe echipamente (unele hărți personalizate includeau „zone de cumpărare” neutre care ar putea fi utilizate de ambele echipe). Odată ce runda sa încheiat, jucătorii supraviețuitori își păstrează echipamentul pentru a fi folosit în runda următoare; jucătorii care au fost uciși încep runda următoare cu echipamentul de bază implicit de pornire. Bonusurile monetare standard sunt acordate pentru câștigarea unei runde, pierderea unei runde, uciderea unui inamic, fiind primul care îi instruiește pe un ostatic să urmeze, salvarea unui ostatic, plantarea bombei (terorist) sau dezactivarea bombei (contraterorist). Tab-ul afișează scorurile echipei în plus față de statistici pentru fiecare jucător: nume, ucideri, decese și ping (în milisecunde). Tabloul de bord indică, de asemenea, dacă un jucător este mort, care poartă bomba (pe hărțile bombei), sau dacă este VIP (pe hărțile de asasinat), deși informațiile despre jucătorii din echipa adversă sunt ascunse unui jucător până la moartea lor, deoarece aceste informații pot fii important. Jucătorii uciși devin „spectatori” pe durata rundei; nu își pot schimba numele înainte de următoarea lor reproducere, chatul text nu poate fi trimis sau primit de la jucătorii live și chatul vocal poate fi primit doar de la jucători live și nu trimis la ei. Spectatorii sunt în general capabili să urmărească restul rundei din mai multe vizualizări selectabile, deși unele servere dezactivează unele dintre aceste vizualizări pentru a împiedica jucătorii morți să transmită informațiile despre jucătorii vii către colegii lor de echipă prin mijloace alternative (mai ales voce în cazul cafenelelor Internet și programe Voice over IP precum TeamSpeak sau Ventrilo). Această formă de înșelăciune este cunoscută sub numele de „fantomă”. Development si altele Counter-Strike a început ca un mod al motorului GoldSrc al Half-Life. Minh Le, co-creatorul modului, își începuse ultimul semestru la universitate și dorea să facă ceva în dezvoltarea jocului pentru a-i oferi perspective mai bune de muncă. De-a lungul universității, Le a lucrat la moduri cu motorul Quake și, în căutarea acestui ultim proiect, a vrut să încerce ceva nou și a optat pentru GoldSrc. La început, Valve nu lansase încă kitul de dezvoltare software (SDK) pentru GoldSrc, dar a afirmat că va fi disponibil în câteva luni, permițându-i lui Le să lucreze la modelele de personaje între timp. Odată ce GoldSrc SDK a fost disponibil, Le a estimat că i-a luat aproximativ o lună și jumătate să finalizeze programarea și să-și integreze modelele pentru „Beta One” de Counter-Strike. Pentru a ajuta, Le a primit ajutor de la Jess Cliffe, care a gestionat site-ul web și comunitatea jocului, și a avut contacte în cadrul hărții nivelurilor, făcând comunitatea pentru a ajuta la construirea unora dintre nivelurile jocului. Tema combaterii teroriștilor a fost inspirată de propriul interes al lui Le pentru arme și armată și din jocuri precum Rainbow Six și Spec Ops. Le și Cliffe au continuat să elibereze Betas în mod frecvent pentru feedback. Puținele Betas inițiale, lansate începând din iunie 1999, aveau un public limitat, dar până la al cincilea, interesul pentru proiect a crescut dramatic. Interesul pentru joc a atras numeroși jucători pe site, ceea ce i-a ajutat pe Le și Cliffe să obțină venituri din anunțurile găzduite pe site. În jurul anului 2000, în momentul lansării Beta 5, cei doi au fost abordați de Valve, oferindu-se să cumpere proprietatea intelectuală Counter-Strike și oferind ambele locuri de muncă pentru a-și continua dezvoltarea. Ambii au acceptat oferta și, până în septembrie 2000, Valve a lansat prima versiune non-beta a jocului. În timp ce Cliffe a rămas cu Valve, Le a făcut o treabă suplimentară în direcția unui Counter-Strike 2.0 bazat pe viitorul motor Source al lui Valve, dar a plecat pentru a-și începe propriul studio după ce Valve a optat pentru a păstra continuarea. Counter-Strike în sine este un mod și și-a dezvoltat propria comunitate de scenariști și creatori de moduri. Unele moduri adaugă roboți, în timp ce altele elimină caracteristicile jocului, iar altele creează diferite moduri de joc. Unele moduri, denumite adesea „pluginuri de administrare”, oferă administratorilor serverului un control mai flexibil și eficient asupra serverelor lor. Există unele moduri care afectează puternic jocul, cum ar fi Gun Game, unde jucătorii încep cu un pistol de bază și trebuie să înscrie ucideri pentru a primi arme mai bune și Zombie Mod, unde o echipă este formată din zombi și trebuie să „răspândească infecția” prin uciderea altă echipă (folosind doar cuțitul). Există, de asemenea, moduri de super-eroi care combină jocul la prima persoană a Counter-Strike cu un sistem de experiență, permițând unui jucător să devină mai puternic pe măsură ce continuă să joace. Jocul este extrem de personalizabil la finalul jucătorului, permițându-i utilizatorului să instaleze sau chiar să creeze propriile skin-uri personalizate, HUD-uri, grafică spray, sprite și efecte sonore, având în vedere instrumentele adecvate. Valve Anti-Cheat Counter-Strike a fost o țintă pentru trișarea jocurilor online de la lansare. În joc, înșelăciunea este adesea denumită „hacking” în raport cu programele sau „hacks” executate de client. Valve a implementat un sistem anti-cheat numit Valve Anti-Cheat (VAC). Jucătorii care înșală un server compatibil VAC riscă să li se interzică permanent contul de pe toate serverele securizate VAC. Odată cu prima versiune a VAC, interdicția a luat amploare aproape instantaneu după ce a fost detectată, iar înșelătorul a trebuit să aștepte doi ani pentru ca contul să nu fie interzis. De la a doua versiune a VAC, înșelătoriile nu sunt interzise automat. Cu a doua versiune, Valve a instituit o politică de „interdicții întârziate”, teoria fiind că, dacă se dezvoltă un nou hack care ocolește sistemul VAC, acesta se va răspândi în comunitatea „înșelătoare”. Amânând interdicția inițială, Valve speră să identifice și să interzică cât mai mulți înșelători. Ca orice sistem de detectare software, unele trucuri nu sunt detectate de VAC. Pentru a remedia acest lucru, unele servere implementează un sistem de vot, caz în care jucătorii pot solicita un vot pentru a lovi cu piciorul sau a interzice înșelătorul acuzat. Succesul VAC în identificarea trișatorilor și interzicerea celor care le folosesc a oferit, de asemenea, un impuls în achiziționarea de trucuri private. Aceste trucuri sunt actualizate frecvent pentru a minimiza riscul de detectare și, în general, sunt disponibile numai pentru o listă de încredere a destinatarilor care promit în mod colectiv să nu dezvăluie designul de bază. Cu toate acestea, chiar și cu trucuri private, unele servere au anticheats alternative care să coincidă cu VAC în sine. Acest lucru vă poate ajuta la detectarea unor trișători, dar majoritatea plăților pentru trucuri sunt concepute pentru a ocoli aceste anticheats alternative bazate pe server Release si cand a aparut jocul Când Counter-Strike a fost publicat de Sierra Studios, a fost inclus în echipa Team Fortress Classic, Opposing Force multiplayer și Wanted, Half-Life: Absolute Redemption și Firearms. La 24 martie 1999, Planet Half-Life și-a deschis secțiunea Counter-Strike. În termen de două săptămâni, site-ul a primit 10.000 de accesări. La 19 iunie 1999, a fost lansată prima versiune beta publică a Counter-Strike, urmată de numeroase alte versiuni „beta”. Pe 12 aprilie 2000, Valve a anunțat că dezvoltatorii Counter-Strike și Valve s-au unit. În ianuarie 2013, Valve a început să testeze o versiune a Counter-Strike pentru OS X și Linux, lansând în cele din urmă actualizarea tuturor utilizatorilor în aprilie 2013. Reception si tournamentele de Counter-Strike La lansarea cu amănuntul, Counter-Strike a primit recenzii extrem de favorabile. În 2003, Counter-Strike a fost inclus în lista GameSpot cu cele mai mari jocuri din toate timpurile. New York Times a raportat că E-Sports Entertainment ESEA League a început prima ligă profesională de e-sport fantasy în 2004 cu jocul Counter-Strike. Unii cred că mutarea în jocul echipei profesionale competitive cu premii este un factor major în longevitatea și succesul Counter-Strike. Vânzările cu amănuntul la nivel global de Counter-Strike au depășit 250.000 de unități până în iulie 200 și 1,5 milioane până în decembrie 2003. În Statele Unite, versiunea sa de vânzare cu amănuntul a vândut 550.000 de exemplare și a câștigat 15,7 milioane de dolari până în august 2006, după lansarea sa în noiembrie 2000. A fost cel de-al 22-lea cel mai bine vândut joc pentru PC din ianuarie 2000 până în august 2006. Versiunea Xbox a vândut în total 1,5 milioane de exemplare. Interzicerea vânzării braziliene La 17 ianuarie 2008, a început să se aplice o hotărâre judecătorească federală braziliană care interzicea toate vânzările de Counter-Strike și EverQuest. Judecătorul federal brazilian Carlos Alberto Simões de Tomaz a ordonat interzicerea în octombrie 2007 deoarece, așa cum susține judecătorul, jocurile „aduc un stimul iminent subversiunii ordinii sociale, încercând împotriva statului democratic și a legii și împotriva securității publice. „ Începând cu 18 iunie 2009, a fost publicată o hotărâre judecătorească federală regională de ridicare a interdicției de vânzare a Counter-Strike. Jocul este acum vândut din nou în Brazilia. Competitive play si campionatul de iarna Cyberathlete Professional League Counter-Strike-ul original a fost jucat în turnee începând cu anul 2000, prima majoră fiind găzduită în 2001 la Campionatul de iarnă Cyberathlete Professional League. Prima continuare oficială a fost Counter-Strike: Source lansată la 1 noiembrie 2004. Jocul a fost criticat de comunitatea competitivă, care credea că plafonul de calificare al jocului era semnificativ mai mic decât cel al CS 1.6. Acest lucru a provocat o divizare în comunitatea competitivă cu privire la ce joc să joace competitiv. Sequels si editiile Counter-Strike După succesul primului Counter-Strike, Valve a continuat să facă mai multe continuări ale jocului. Counter-Strike: Condition Zero, un joc care utilizează motorul GoldSrc al Counter-Strike, a fost lansat în 2004. Counter-Strike: Source, un remake al Counter-Strike original, a fost primul din serie care a folosit motorul Source Valve și a fost, de asemenea, lansat în 2004, la opt luni după lansarea Counter-Strike: Condition Zero. Următorul joc din seria Counter-Strike care va fi dezvoltat în principal de Valve a fost Counter-Strike: Global Offensive, lansat pentru Windows, OS X, Linux, PlayStation 3 și Xbox 360 în 2012. Jocul a generat mai multe spin-off-uri sub formă de jocuri arcade dezvoltate de Nexon Corporation și destinate în principal piețelor de jocuri din Asia. Patru jocuri Counter-Strike au fost dezvoltate și lansate de Nexon Corporation până acum, Counter-Strike Neo, Counter-Strike Online, Counter-Strike Nexon: Zombies și Counter-Strike Online 2. 5 2 2 5 4 7 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now