HKS 27D Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Salut! Sunt in cautare de programatori si dezvoltatori web pentru deschiderea unui nou website, in colaborare cu fairside.ro . Scopul paginii web pe care doresc sa o construiesc este de a oferi asistenta tehnica si sfaturi utilizatorilor care: intampina probleme in domeniul programarii sau al dezvoltarii web sunt abia la inceput de drum in ceea ce priveste invatarea limbajelor de programare doresc asistenta tehnica la utilizarea sistemelor de operare Intrebari generale ale utilizatorilor + raspunsuri: Intrebare: Ai macar experienta in programare sau dezvoltare web? Stii ce inseamna un banal 'if' sau un 'for'? Stii linux? Raspuns: Sigur! Am studiat programarea pe cont propriu. Am cunostinte in linux, cat si in limbaje de programare precum: C, C++, (Microsoft) Small Basic. Intrebare: De ce vrei sa faci asta? Nu mai exista pe piata asemenea pagini web? Raspuns: Sigur ca mai exista! Totusi, au sectiuni generale, care nu se potrivesc zonei IT. Doresc sa construiesc ceva dedicat doar domeniului IT. Intrebare: Cui se adreseaza acest Subiect? Raspuns: Celor care au cunostinte minime in urmatoarele: limbaje de programare: BASIC (QuickBasic, GW-BASIC, Visual Basic), C, C++, C#, JAVA, JAVASCRIPT, PERL, PHP, PYTHON, XHTML etc. sisteme de operare: WINDOWS, LINUX, MAC OS X, ANDROID, iOS etc. Persoanele care sunt experimentate in domeniul IT sunt primite cu bratele deschise in proiect, dupa cum v-ati dat seama. Din echipa administrativa vor face parte inca doua personalitati remarcabile din 'world wide web'. Fac referire la doi prieteni din viata reala care sunt foarte buni in ceea ce fac. Pot spune ca au fost mentorii mei, la un moment dat. Ei cunosc Visual Basic, C, C++, C#, PYTHON, Java, Javascript, se implica in dezvoltarea web si in proiecte nationale precum lansarea distributiilor de linux. Domeniul paginii web va fi ales cu grija, de indata ce voi avea minim 10-15 oameni capabili de a oferi ajutor utilizatorilor din